Στο μυαλό των περισσότερων ανθρώπων, χώρες ανά τον κόσμο είναι συνδεδεμένες με συγκεκριμένα προϊόντα. Η Ιαπωνία είναι η χώρα των ηλεκτρονικών, η Γερμανία πηγαίνει χέρι με χέρι με την μπύρα ενώ στην Ελλάδα το ούζο ρέει άφθονο… Η εικόνα αυτή, όμως, δεν αντικατοπτρίζει τις διαδικτυακές αναζητήσεις των πολιτών, που απέχουν πολύ από τα «στερεότυπα»!
Στις αρχές του μήνα, η ιστοσελίδα Fixr.com δημιούργησε έναν χάρτη, ο οποίος δείχνει τι αναζητούν περισσότερο στο διαδίκτυο οι χρήστες της εκάστοτε χώρας. Παρότι τα αποτελέσματα δεν μπορούν να θεωρηθούν «επιστημονικά», καθώς βασίζονται σε διάφορους παράγοντες, όπως το ιστορικό των χρηστών, την ώρα της αναζήτησης αλλά και την τοποθεσία, σίγουρα, όμως, λένε κάτι για τους πολίτες.
Στην Ελλάδα λοιπόν, οι χρήστες στρέφονται στο εμπόριο και τα καταναλωτικά προϊόντα. Μάλιστα, τα «σκήπτρα» παίρνουν οι αναζητήσεις προϊόντων και υπηρεσιών για… γάμους!
Σε άλλες χώρες, τα αποτελέσματα είναι σαφώς πιο… διασκεδαστικά. Για παράδειγμα, οι Ρώσοι θέλουν να μάθουν πόσο κοστίζει μια αερομαχία με MIG στη χώρα τους, οι Βραζιλιάνοι αναζητούν συχνά το… κόστος ερωτικής συντροφιάς ενώ στη Νότια Κορέα top αναζήτηση είναι το κόστος μιας ρινοπλαστικής!
Στις ΗΠΑ, οι κάτοικοι αναζητούν μανιωδώς τις… πατέντες, στον Καναδά τα ερωτήματα περιστρέφονται γύρω από τα διαβατήρια ενώ στο Μεξικό την τιμητική τους έχουν οι… κοιλιοπλαστικές.
Στη γειτονική Ιταλία, το ενδιαφέρον των χρηστών «κεντρίζει» το κόστος μιας Ferrari αλλά και των γιοτ ενώ στην Τουρκία η… μπύρα.
Πηγή: Business Insider
Πηγή: ethnos.gr