Φραγή στις τηλεφωνικές συνδιαλλαγές τους σκοπεύουν να βάζουν από του χρόνου, αλλά υπό όρους, οι 4 εταιρείες κινητής τηλεφωνίας στους κακοπληρωτές πελάτες τους, οι οποίοι αφού αφήσουν απλήρωτο το λογαριασμό τους σε μια εταιρεία κινητής τηλεφωνίας σπεύδουν στη συνέχεια να εγγραφούν ως συνδρομητές ή πελάτες σε άλλη.
Του Θάνου Πασχάλη
Αυτό θα γίνει συστήνοντας κοινή εταιρεία με την ονομασία «ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ» η οποία από το 2017 θα λειτουργεί ως ο «μεγάλος αδελφός» (μετά από έγκριση της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων) που θα ελέγχει μέσω αρχείου συνδρομητών ή πελατών ποιοι από αυτούς φεσώνουν συστηματικά εταιρείες κινητής τηλεφωνίας εφαρμόζοντας το σύστημα του «σάλτο μορτάλε» δηλαδή της μεταπήδησης από εταιρεία σε εταιρεία όταν οι οφειλές τους καταστούν ληξιπρόθεσμες και λάβουν εξώδικα διευθέτησης της οφειλής τους.
Μέσω της εταιρείας «ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ» οι 4 εταιρείες κινητής τηλεφωνίας θα διαχειρίζονται μητρώο με λίστα που θα περιλαμβάνει ονόματα κακοπληρωτών εφόσον τα χρέη τους σε μια ή περισσότερες εταιρείες ξεπερνούν τα 200 ευρώ ανά εταιρεία και έχουν καταστεί ληξιπρόθεσμα μετά από ένα τρίμηνο. Με βάση τη γνωμοδότηση της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων στη λίστα των κακοπληρωτών θα υπάρχει το όνομά τους, ο αριθμός ταυτότητας, η διεύθυνση κατοικίας και η οφειλή τους ώστε να ελέγχεται ο πιστωτικός κίνδυνος όταν οι κακοπληρωτές επιχειρήσουν να ανοίξουν «πόρτα» τηλεφωνικής σύνδεσης με άλλη εταιρεία.
Όπως λένε παράγοντες της αγοράς κινητής τηλεφωνίας «με την κοινή εταιρεία ‘’ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ’’ δεν στήνεται ένας Τειρεσίας στον χώρο της κινητής τηλεφωνίας, αλλά οι εταιρείες οφείλουν να πάρουν τα μέτρα τους ώστε να αποφύγουν μελλοντικά «βουνό» χρεών από στρατηγικούς κακοπληρωτές οι οποίοι πιθανόν να πράττουν αναλόγως και οπουδήποτε αλλού.
Το κοινό αρχείο με τα δεδομένα θα είναι σε γνώση των τεσσάρων εταιρειών τηλεφωνίας έτσι ώστε, εκτός των άλλων, να ελέγχεται ο βαθμός ασυνέπειας των κακοπληρωτών έναντι των συμβαλλόμενων εταιρειών, αλλά να καθίσταται ευχερέστερος και ο έλεγχος φερεγγυότητας του πελάτη όταν επιχειρήσει σύνδεση με άλλη εταιρεία.
Πάντως όπως διευκρίνιζαν οι ίδιοι παράγοντες η νέα εταιρεία με τα προσωπικά δεδομένα των κακοπληρωτών θα έχει γνωμοδοτικό χαρακτήρα και δεν θα συνεπάγεται τον αυτόματο αποκλεισμό του οπουδήποτε κακοπληρωτή από το αγαθό της τηλεπικοινωνίας.
newpost.gr
Πηγή: pancreta