«Ρήμα παράκαιρον τον όλον ανατρέπει βίον»
«Η λάθος κουβέντα μπορεί να καταστρέψει μια ολόκληρη ζωή» (Μένανδρος)
Η φροντίδα του λόγου και της γλώσσας είναι μεγάλης σημασίας για την προσωπική εξέλιξη ενός παιδιού, αλλά και για την κοινωνική και πολιτισμική του ανάπτυξη.
Λογο-παίγνια: Ένα πρόγραμμα προγύμνασης και γλωσσικής ανάπτυξης για παιδιά από 3 έως 12 ετών κανονικής/φυσιολογικής εξέλιξης στο λόγο.
Ελάτε να βάλουμε γκολ στο τέρμα της άγνοιας, να κάνουμε τρίπλα στην αμάθεια και τελικά να πετύχουμε καλάθι στα σύμφωνα.
Κι αφού κουρδίσουμε το μολύβι μας και παίξουμε τους ρυθμούς των φωνηέντων, θα κάνουμε σερβίς στους αριθμούς.
Επίσης, θα κολυμπήσουμε στο βυθό των παραμυθιών και θα χορέψουμε στην φαντασία και την έκφραση κάθε παιδιού.
Στο τέλος, θα πάρουμε μαύρη ζώνη στη γλώσσα και φύγαμε για παιχνίδι!
Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που έγκαιρα προετοιμάζει, ετοιμάζει, συντροφεύει την ανάπτυξη του προφορικού και του γραπτού λόγου στα παιδιά.
Βοηθάμε έγκαιρα τα κέντρα του λόγου να αναπτυχθούν, να ανοίξουν κανάλια, να διευρυνθούν, έτσι ώστε ο λόγος του παιδιού και η ενασχόλησή του με τις γλωσσικές δραστηριότητες να είναι και ευχάριστη, αλλά και να συνάδει με την σχολική, κοινωνική, προσωπική του ζωή.
Πολλοί γονείς βρίσκουν δραστηριότητες για το παιδί τους, ώστε να αναπτυχθεί καλύτερα σε μουσική, αθλήματα, ζωγραφική, θέατρο, δεύτερη γλώσσα, χόμπι. Εμείς αντίστοιχα λοιπόν προτείνουμε το πρόγραμμα μας, ως την δραστηριότητα εκείνη που θα απογειώσει τις λεκτικές και εξωλεκτικές επικοινωνιακές και μαθησιακές δυνατότητες του παιδιού.
Έχοντας ως πρώτο σκαλοπάτι τις ικανότητές του και με τρόπο ‘στρογγυλό’, ευχάριστο, δημιουργικό και βέβαια πρωτοποριακό, σαν να κάνουμε ένα άθλημα του νου, ένα χόμπι, ένα παίγνιο έκφρασης, θα σμιλεύουμε τα γλωσσικά μονοπάτια, έτσι ώστε το εργαλείο του Λόγου να γίνει ‘ένα’ με το μεγάλωμα του παιδιού!
Ένα εργαλείο σίγουρο για την ανακάλυψη, επεξεργασία και δημιουργία κάθε νέας γνώσης!
Τα όρια του Κόσμου μου είναι τα όρια τον Λόγου μου (Wittgenstein)
Ελάτε να διευρύνουμε τον Λόγο του παιδιού σας!
Σε group, όπου η ατομικότητα συμπλέκεται με τη συνεργασία και, πάντα ξεκινώντας και προχωρώντας ανάλογα με το πραγματικό επίπεδο του κάθε παιδιού, με την αυτενέργειά του και με τον απαιτούμενο συντονισμό από την ομάδα μας, η γλώσσα μας, η ελληνική (αλλά και ως βάση για κάθε γλώσσα μετά), κυρίως όμως το κέντρο Λόγου των παιδιών θα καλλιεργηθεί και μπολιαστεί κατάλληλα.
Κυρίως όμως θα μπουν στέρεες βάσεις στο εγκεφαλικό Κέντρο του Λόγου του κάθε παιδιού.
Επειδή, εγώ ξέρω, πώς μιλάμε καλύτερα!
Επειδή, εγώ ξέρω πώς γράφουμε και πως διαβάζουμε επαρκέστερα!
Έγκαιρα, σωστά, πρωτοποριακά!
Λογοπαθολόγος M.S., C.C.C.
Πηγή: pancreta.gr